CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 3, 2010

Yeh ! aku dapat lagu

Syyyyyyyy

Aku pun satu masa dulu , pernah juga dapat kiriman lagu jiwang-jiwang. Siapa lagi suami aku sekarang laaa.( ABU BAKAR BIN SEMAAT ) Dia beri ketika kami sama-sama mencipta kebahagiaan.Gitulah ceritanya.

Judul lagu tu, pun memang mengancam. Apatah lagi kalau dinyanyikan. Liriknya punya laa aku suka. Kalau berkumandang di corong radio dalam kereta, pasti anak kedua aku ( SITI HAWA ) akan berkata," Eh!, ni kan lagu yang abah bagi kat mama tu?" Ahai... mengaku aje leee. Nak tipu pun anak-anak dah besar dan potongan lirik lagu tu pun memang terpamer dalam frame gambar aku masa muda belia dulu-dulu. Wow ! Romantik juga kiranya suami aku tuuu.

Cintamu Mekar Di Hati


Kau umpama bunga yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlah selama-lamanya
Kau umpama bintang menyinari hidupku
Ku harap kau terus bersinar

Korus:

Ketika kau perlukan aku
Sentiasa aku ada di sisimu
Di ketika ku rindu padamu
Terasa cinta semakin dalam
Sayang..... kasih ku abadi
Cintamu mekar di hati ini
Kau dalam ingatan di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta selama-lamanya.....

( Siaran lirik ehsan Warnada )
Lagu & nyanyian: Kumpulan M.A.Y.
Lirik: Juwie

Jika ada kenangan yang sama, mari kita mendoakan kebahagiaan bersama...........

0 comments: