CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 3, 2010

Wow!! Ulang tahun 21


Tanggal 28.7.2010

Tarikh ini datang tanpa jemu saban tahun. Tapi untuk ulang tahun kali ini, seperti biasa aku juga tidak menyedari akan kemunculannya. Ah..............mungkin agak sibuk dengan urusan kerja rumah dan kerjaya aku. Walau bagaimanapun aku tetap bersyukur kerana ulang tahun perkahwinan aku dengan suami tersayang dapat disambut tepat pada tarikhnya. Heh...Heh....

Sambutan kali ini, kami sambut di restaurant kat Sekinchan. Kami makan mengikut menu pilihan sendiri. Walau tiada candle yang menyinari meja makan,aku dan suami serta anak ketiga dan ke empat tetap berselera menyuapi hidangan yang menjadi pilihan kami.

Emmm...... malam sambutan itu, kami mendapat ucapan tahniah daripada anak sulung aku yang kini sedang belajar di USM, Pulau Pinang dan juga anak kedua aku yang belajar di SBPI, Rawang, Selangor. Masing-masing mendoakan kesejahteraan untuk kehidupan kami. Terima kasih buat anak-anak tersayang. Juga tidak aku lupakan untuk mendoakan kebahagiaan dan kejayaan untuk anak-anak yang amat aku sayangi lagi aku kasihi dunia dan akhirat. Ucapan terima kasih juga kepada adik-beradik dan rakan-rakan yang sudi mendoakan kebahagiaan kami.

Sesungguhnya aku bersyukur mendapat suami dan anak-anak yang sentiasa menyayangi aku dan sesungguhnya aku akan mendoakan agar kebahagiaan akan menjadi milik kami sekeluarga dalam susah maupun senang.......AMIN>>>>>>>>>>>>>

0 comments: